Aan welke leerling(en) denk je als je de kaart van de themabijeenkomst doorleest?
Ik denk aan de indeling die in mijn stageklas gemaakt is gemaakt bij vrijwel alle lessen. Er is een instructiegroep, een basisgroep en een plusgroep. Al deze groepen krijgen verwerking op maat, door te differentiëren in de grootte van het werk en de manier vn verwerking.
Wat verwacht je in deze bijeenkomt te leren om beter met deze leerling(en) om te kunnen gaan?
Ik verwacht dat we deze bijeenkomst nog niet toespitsen om informatie waardoor wij ons handelen naar verschillende niveaugroepen kunnen verbeteren. Wel verwacht ik dat het themaonderwerp verduidelijkt wordt en we ingaan op de 1-zorgroute en wat onze taak of rol daarin is.
Is deze verwachting uitgekomen? Waarom wel of waarom niet?
De verwachtingen van dit college zijn uitgekomen. Er is inhoudelijk en organisatorisch ingegaan op het onderwerp van deze periode.
Mij is nu redelijk duidelijk welke kant we opgaan met dit thema en welke opdrachten/toepassingskaarten belangrijk zijn om mee te beginnen.
Wat ben je van plan met je aangeboden kennis/inzichten te gaan doen in je stagepraktijk?
Ik wil een goede start maken deze periode, omdat ik het door mijn minor internationalisering dit semester erg druk krijg.
Ik heb mijn mentor al gemaild over de verschillende toepassingskaarten en heb hierover meteen afspraken gemaakt.
Ik zorg er ook voor dat ik mij elk college inhoudelijk en organisatorisch goed voorbereid, door de literatuur te lezen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten